Здравей колега,чета темата и не съм пускал мнение.Първо моят проблем е подобен,темата ми е малко по-надолу от твоята.Моето мнение е,че този двигател трябва да се разглоби и да се направи.При мен излязоха куп проблеми след разглабянето на моя и две седмици не мога да го сглобя,ако беше някой до сега щеше да е нарязал колата с абразива.За мсления сепаратор трябва да свалиш пластмасовия капак и да свали капака на клапаните.Ако отида днес при колата моя още не е сглобен ще снимам да добиеш представа,но имаше някъде и такава тема със снимки.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Това ли е краят на една Алфа?
Collapse
X
-
Здрасти колега, благодаря ти за информативния пост. След като изчетох темата ти с основния ремонт на двигателя и някои други теми като, че ли разумът ми се възвърна и разбрах, че съм загазил яко...
... и начертах новата стратегия- преди да е ясно колко точно масло гори моята вълшебница няма да правя абсолютно нищо. За основен ремонт тотално се отказах.
По пътя към сепаратора за капака на клапаните и гарнитура сигурно ще ми трябва....нямам динамометрични ключове...не знам въртящите моменти ... в какво се забърках...по-добре да мина от 10w40 на 15w40 и тва е...--------------------------------
Алфа Ромео 146 1.6 Т.Спарк '98
Comment
-
Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщениеСледващата грешка е тази със маслата която ще направиш.Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex...Bye my come dream...
Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"
Comment
-
аз пък да ти кажа честно си сложих нова гарнитура без динамометрични ключове и т.н. една гарнитура без отстъпки ти е 40лв в най лошия случай .. стягаш яко и на око намазваш я със силикон преди тва и никви нютони не ти трябват ..alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
Fiat punto GT in progress ~200hp
Comment
-
Е това ако е за капака на клапаните никакви ключове не трябват,както каза колегата мажеш малко със силикон,но без да се оливаш и стягаш яко и няма да протече от там.Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex...Bye my come dream...
Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"
Comment
-
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=34845
Ето темата от "Технически справочник".166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена
Comment
-
Вчера чистих и моя маслен сепаратор и ефекта е НИКАКЪВ!! Пак си изпушва от време на време и то доста,което ме кара да си мисля,че работата отива към маслени сегменти...Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16v 150 07г.
Alfa Romeo 147 1.6TS 16v 120 01г.
Alfa Romeo 145 1.4TS JUNIOR 16v 103 98г.-ex.
Aifa Romeo 156 1.8TS 16v 144 99г. ех.
Comment
-
Първоначално публикувано от tqnbtb Покажи съобщениеаз пък да ти кажа честно си сложих нова гарнитура без динамометрични ключове и т.н. една гарнитура без отстъпки ти е 40лв в най лошия случай .. стягаш яко и на око намазваш я със силикон преди тва и никви нютони не ти трябват ..замисли се къде отива излишъкът от силикона който си намазал ? ако запуши някоя маслена магистрала пак двигателя за ремонт , ама тогава незнам кой ще я отлепя тази глава лепена със силикоН
146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим
Comment
-
Първоначално публикувано от The blue Покажи съобщениеС оглед на това което казахте и темите към които ме насочихте, схванах програмата и последователността, която трябва да се направи така:
за да не пуши и харчи масло:
- почистване маслен сепаратор
- почистване отдушник картерни газове
- смяна масло, тоя път Селения, за да е сигурно, че не е от маслото
- смяна гумички на клапаните
- смяна сегменти
за да не загрява:
- оглеждане на въздухопроводите
- измиване на радиатор
- смяна водна помпа
Само за масления сепаратор, не разбрах трябва ли да махна пластмасовия капак на двигателя, за да стигна до правоъгълната кутия, в която е той?
Comment
Comment